29 Ağustos 2009 Cumartesi

Elesis-!!!-NaH-!!!.(2. Sayı)

Son darbeyi bekliyorum...
Tek kişilik bok çukurlarında çift kişilik cesetler
Ki onlar bile ruhları sıkıştığında küfür ederler.
Kusursuzluğun ortasında klişeleşmiş sözler...
Ne konuşturur ne susmasını bilirler.
Egoların patlak frenleri,gırtlaklarında sahte öfke sesleri
Geberip giderken bile naylon cümleleri değerlileri
Ah herşeyleri!..diğerleri,şizofrenin neferleri.
Son yolcuyu bekliyorum...
İşte sırf bu yüzden
Hikayeleri dinliyorum:
"...Darağaçları bile karantinada toprağa küser
Bileşik cümleler boz yolların sapağında bekler
Tesadüfün sağanağında
Tamah etmez eller,
Melekler günleri günlere ekler..."
Tümünü biliyorum ben,lanet!
Tümüne gülüyorum,tümü ihanet!
Çocuk oluyorum,çığlığı basıyorum!
En acı günlere ...
İnsanın dünyaya tecavüzüne!
İnsanın cennete tecavüzüne !!
İnsanın insana tecavüzüne !!!
Ağlıyorum...
Son sancıyı bekliyorum...
Midemin tam ortasında.
Bi kuş yuvasının en gürültülü sofrasında;
Bi rakı masasında bu defa rock dinlemek istiyorum.
Ara-besk kar etmez kalifiye kalbime.
Mest etmez beni kumar kahinleri.
Düş yukarı mesh et dudaklarını
"Cinnet"in kangren şaraplarıyla
...Sarhoş ol ...Sarhoş kal ...Sarhoş öl...
Tüm camları alaşağı etmek istiyorum!!!
Son tanrıyı bekliyorum...
Dizelerin içinde.
Şairleri şiirlere ekliyorum...
Bi bok bulamıyorum.
Boka bulanıyorum,
Çukurlarında ölümün,
Sarhoş doğuyorum bu defa,
Tüm canları alaşağı ediyorum!
Çığlık boğazımda düğümlenirken,
Çocuk ölüyorum...
Tanrı doğuyorum'!'!'!'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler